Ads by nuffnang

Saturday, November 19, 2011

"Balingan boling tak menjadi.......

Pagi tadi bertempat di Pusat Membeli Belah One Utama,
diadakan perlawanan boling persahabatan yang dianjurkan
Institute Of Marketing Malaysia.

Dua puluh empat pasukan yang mengambil bahagian
antaranya Matrade, Northport, Bank Rakyat, PharmaNiaga,
PSMB, Yellow Pages, Media Prima dan beberapa
pasukan lain.

Media Prima mengantar satu pasukan sahaja yang terdiri
daripada Zul Fakhri Abd Mutalib, Fauzi Hashim, 
Nurfarahin Jamsari dan  saya sendiri.

Pasukan kami berada di lane 14 bersebelahan dengan
pasukan GSM-UPM di sebelah kiri manakala Bank Rakyat
Team A di sebelah kanan.

Pendaftaran bermula jam 9.00 pagi diikuti dengan 
sarapan pagi.

Perlawanan bermula jam 10.30 pagi.

Tapi hari ini balingan pasukan saya serba tak kena.....
kira tak konsistenlah....sekejap spare, lepas tu bolos,
strike, lepas tu bolos.....sabar ajalah.....

Tak palah.....bukan rezeki kami kali ini.....

Jadi kami berempat pun menumpukan kepada cabutan
bertuahlah....memang banyak hadiah yang disediakan...

Satu demi satu nombor yang dicabut...tapi tak juga
nombor kami dipanggil...

Tapi kalau dah ada rezeki tak ke mana... Alhamdulillah
nombor 95, dipanggil iaitu nombor saya.

Dah memang macam tahu saya suka membaca maka
hadiah yang dapat adalah buku motivasi.....

Tiba giliran lima hadiah utama, ketiga tiga rakan saya,
masing masing berharap nombor mereka naik....

Nasib menyebelahi sahabat saya Zul Fakhri, kalau
tidak silap saya, dia mendapat hadiah "Oven Toaster".

Dan setiap kali kalau ada perlawanan persahabatan,
lazimnya peserta akan mendapat "door gift" dan antara
yang diletak dalam beg "door gift" tersebut adalah 
kemeja T.

Rasanya tahun ini sahaja dah lebih 6 helai kameja T,
perlawanan boling yang saya dapat.....

Kalau kumpul dari dulu sampai sekarang, memang dah
berpuluh helai ...tapi selalunya saya beri kat anakbuah
saya .....

Ok selamat berhujung minggu.....

Tahniah pasukan bolasepak Harimau Muda Malaysia
melangkah ke final......

Emas jadi buruan...... Malaysia Boleh......


Sebahagian daripada nama peserta...

Kemeja T perlawanan persahabatan....

Hadiah Cabutan Bertuah....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...