Ads by nuffnang

Wednesday, September 12, 2012

Mengintai rumah bekas pengacara REMAJA TV3.....

Berikutan mesyuarat mingguan pengurusan PWS
khususnya "Magazine and Documentary" ditunda ke
hari lain, maka pagi tadi saya sempat mengikut krew
produksi Intai Intai Deko ke Bukit Jelutong,
Shah Alam.

Penggambaran hari ini mengintai kediaman indah
milik bekas pengacara Remaja juga beberapa
program lain di TV3 seperti Fabrik, Nona dan
Wanita Hari Ini iaitu Junaidah Zainuddin.

Menurut ibu kepada 3 cahayamata ini, konsep
rumahnya gabungan padanan "campur campur"
Hollywood, Bollywood, Baba Nyonya
dan keseluruhan dekorasi di rumahnya adalah
sentuhan idea kreatif Jun sendiri dan turut
mendapat pandangan suaminya Nazri, juruterbang
di MAS.

Setelah bersara awal dari dunia penyiaran dan
berumahtangga, Jun lebih fokus kepada
perniagaan butik khususnya busana muslimah.

Hampir sehari suntuk penggambaran di kediamannya,
telatah 3 cahayamata pasangan Jun dan Nazri
memang menghiburkan.

Nael 6 tahun, Rania 4 tahun dan Anya 2 tahun
mudah mesra dengan kami dan masing masing
memang peramah macam ibunya.

Tatkala kami berada di bilik anak perempuannya,
di tingkat dua, kami teruja bagaikan bilik
'little princess".......

Hah kengkawan tenguklah beberapa kepingan
gambar yang sempat saya rakamkan tadi.......

Terima kasih Jun dan Nazri atas kerjasama dengan
krew Intai Intai Deko dan juga makan tengahari
Nasi Baryani Gam.......Alhamdulilah.........

Ruang makan dengan penggunaan warna Ungu

Ruang menonton Televisyen di tingkat bawah

Di antara tingkat dua dan tiga....

Ruang Tamu Utama....

Ruang "Dry Kitchen"

Bilik Rania dan Anya




Krew Produksi Intai Intai Deko bersama famili Junaidah

Di hadapan rumah Junaidah Zainuddin
 

9 comments:

  1. suka tgk... :) best wishes always kak!

    ReplyDelete
  2. MASYALLAHHH...cantiknya Cik Inn oiii... menarik sungguh.. warna purple tuuu..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,
    Alahai...comeynya!

    Kalau rumah seindah ni, mesti seronok nak balik rumah...

    ReplyDelete
  4. Wallah! Cantiknyer rumah pasangan muda ni. Untungnya dia orang.Muda-muda dah ada rumah cantik gitu. Yang akak ni dah tua pun belum tentu dapat umah se'ekslusif' itu. Tapi sekarang ni tetap bersyukur dengan apa yang ada. Alhamdullilah.

    ReplyDelete
  5. kak jun! masih cantik dan anggun seperti dulu dan yang pasti masih lagi tastenya vogue...:-) teringat ketika jadik intern masa kak jun masih di ntv7, kalau ikut dia gi assignment, mesti balik sebelum ke ofis singgah makan dulu dan kak jun belanja...tak lokek orangnya...mcm cik in jugak ..;) tak lokek ilmu dan segala. take care cik in. jaga gula dalam badan ...

    ReplyDelete
  6. memang cantik. Jun my friend di sekolah rendah dan menengah dan saya juga berpeluang ke rumahnya di sini. Alhamdulilah. :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...