Ads by nuffnang

Wednesday, December 14, 2011

Hijrah Hajah Abby Fana.....

Pagi tadi semasa sampai di bilik ofis saya, terus
buka televisyen dan sejuk mata memandang ke arah
pengacara Malaysia Hari Ini (MHI), sahabat saya
Abby Fana atau nama sebenarnya Habsah Omar.

Hari ini hari ketiga dia bersiaran tapi tak sempat jumpa
sebelum ini, justeru selesai sahaja siaran MHI saya terus ke
studio B untuk berjumpa dengan Abby.

Berseri seri wajahnya......

Bila saya tanya perasaan dapat menunaikan fardhu haji,
jawapannya......

"Ya Allah Chik Inn, Alhamdulillah syukur dapat buat haji
dengan tenang dan memang satu pengalaman yang
sukar untuk dilafazkan dengan kata kata".

Gembira saya melihat menampilan baru sahabat saya tu.

Moga kita semua sentiasa dalam peliharaan dan lindunganNYA.

Ameen........

Bertambah ayu dan berseri wajah Hajah Abby Fana

10 comments:

  1. kalau la isteri PM membuat benda yg sama..

    ReplyDelete
  2. lagi nmpak muda bila abby bertudung... comel sgt

    ReplyDelete
  3. kak abby mmg sporting n klakor suka ngan dia kalau jumpa mesti panggil dia kak jah...

    ReplyDelete
  4. kita pung suka akan perubahan kak Abby Fana.. thomel & lebih ayu kan..:)

    ReplyDelete
  5. suka tgk Abby Fana pakai tudung.. tetap comel..

    ReplyDelete
  6. Beruntunglah mereka yang hari ini nya lebih baik dari semalam - dan mereka yang sentiasa memperbaiki dirinya. Kita semua sedang menuju kpd Yg Maha Esa, dan tiada bekalan yg berguna selain iman, taqwa & amal soleh.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah, syukur kepadaMu Ya Allah. Sesungguhnya Allah akan memberi hidayah kepada sesiapa jua yang mencari hidayah-Nya.

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah...subhanallah...comel kak abby bertudung...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...