Ads by nuffnang

Wednesday, July 11, 2012

Malam ni Wargakerja Media Prima kepanasan......

Hah malam ini wargakerja Media Prima kepanasan
bukan kerana letrik tak ada tapi sebab tadi ada Pesta
Jom Makan Durian di Sri Pentas.

Orang kata kalau nak mengelak panas, minum dalam
keronsong durian....

Bagi peminat Raja Buah itu, panas badan belakang
kira yang penting rezeki jangan di tolak......

Satu lori penuh durian beserta rambutan dihidangkan
untuk dinikmati bersama semua wargakerja.

Saya pun tidak terkecuali tapi sebab saya ni ada 
diabetes, jadi saya makan beberapa ulas ajalah.....

Ia adalah acara tahunan yang memang dinantikan
wargakerja Media Prima......

Hah tengukkan sebahagian daripada reaksi
wargakerja Media Prima menikmati durian....oh...
durian.....


Rezeki depan mata......pilih ajalah.....





Sambil makan sambil mengabadikan kenangan........


Lan Pet Pet (sebelah kanan) dengan gaya tersendiri......
Makan kat Sri Pentas aja...tak boleh bawa balik.....

5 comments:

  1. Assalamualaikum,
    Saya juga suka durian...tapi durian ni dah jadi barangan kelas orang atasan dah, mahal bukan main!

    Kalaulah saya kat situ....mmmmmmm jadi muka tak malu dah hadap ;)

    ReplyDelete
  2. bestnyaaaaa...dua2 saya suka...durian ohhh rambutan

    ReplyDelete
  3. bestnya ramai2 camtu makan, macam2 kerenah boleh tengok

    ReplyDelete
  4. salam..

    wahhh.. sronoknya makan ramai2.. feberet sy tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...