Ads by nuffnang

Tuesday, August 7, 2012

Rasa nak sambung belajar.........

Pagi tadi selepas sesi suara latar untuk program 
Obsesi, saya terus ke UiTM Puncak Alam, Shah Alam.

Saya ke sana untuk penggambaran terkini satu 
daripada anak Bersamamu yang telah berjaya 
melanjutkan pelajaran di sana.

Sebelum ini, penggambaran bersama kakaknya 
Fatin Aisyah Jamil yang berjaya menamatkan
pengajian dalam bidang kaunselling dan kini
mendekati Fahmi Jamil yang mendapat 8A untuk
SPM baru baru ini.

Semoga kecekalan dan perubahan diri keluarga ini 
menjadi contoh kepada keluarga Bersamamu yang
lain.

Tatkala melihat pelajar pelajar di UiTM beramai 
ramai berjalan di dewan kuliah, menghadiri kelas,
hai terasa pulak nak sambung pelajaran.....


Fahmi yang berdiri dua dari kiri.....
Pelajar sedang menjalankan ujikaji di makmal.....

Lepas raya seorang daripada anakbuah saya nak
sambung pengajian di UK...lagilah perasaan nak
belajar semula terus menghantui diri....

Apapun saya pasti setiap apa yang berlaku adalah
ketentuan Illahi.

Jika memang dah tertulis di Loh Mahfuz saya
akan melanjutkan pelajaran, maka saya pasti akan
menjadi pelajar semula sungguhpun dah 4 series.....

InsyaAllah.........

Kalau tak sambung pelajaran, kira sambung aja
kerja di Media Prima lah nampak gayanya.......

Oh ya, dalam entri lepas rakan blogger Putubambu,
bertanya, jika saya tugasan di luar daerah, "Adam",
anak angkat saya, sang sawa kuning, siapa yang jaga?

Hah jawapan kepada Putubambu, Adam memang ada
kediamannya sendiri, lazimnya dalam masa 7 ke 10 hari
saya akan beri makan tikus, jadi bila dah kenyang,
memang melepak ajalah kat kediamannya........

Oklah nanti sambung di entri akan datang......
mata dah mula mengecil.........selamat bersahur.....

6 comments:

  1. Cik in..jom ikut saya di UUM. myalano azlan.

    ReplyDelete
  2. wahhh , saya ada tepi fahmi tadi , hehe , pic yang kedua , tapi xnmpak plak muka saya kat situ , weeee ,

    ReplyDelete
  3. Kami doakan yang terbaik untuk Cik Inn.. Teringin juga nak sambung belajar..

    ReplyDelete
  4. Tu...lah saya pun ada terasa nak sambung belajar macam perasaan kak Lin.

    ReplyDelete
  5. . .wahhhh...gambar saya ad lha..hihihi
    #btw..gud luck cik inn..jazakallahu khair..

    ReplyDelete
  6. saya pun macam teringin gak nak sambung belajar..
    cuma masaalah kewangan jer yg mengekangnya..

    terima kasih atas jawapan Cik In..
    wow..! mesti byk tikus yg jadi spare utk dia kan? hehe..seriau pulak..!

    bukan ape...lama dah tak dengar cerita pasal Adam.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...