Ads by nuffnang

Sunday, July 24, 2011

Selamat Pengantin Baru Nurul Syuhada dan Raja Amir......

Tahniah kepada pasangan pengacara Majalah 3 
Nurul Syuhada Nurul Ain dengan Raja Amir Shah.

Mereka bernikah 16 Julai lalu dan sebentar tadi resepsi 
kedua di adakan di Sime Darby Convention Centre di
Bukit Kiara.

Kedua pengantin bagaikan pinang dibelah dua.

Moga pasangan ini melayari bahtera rumahtangga dengan 
bahagia dan hingga hujung nyawa.

Ada sedikit photo yang sempat saya rakamkan 
menggunakan Blackberry, maaflah tak berapa jelas 
kerana ramai jemputan turut ingin merakamkan pasangan 
sama cantik sama padan ini.

InsyaAllah tidak lama lagi rakan rakan blogger pasti dapat 
melihat photo persandingan mereka di majalah dan akhbar.

Tahniah sekali lagi Nurul........

Menu yang memang menyelerakan....








8 comments:

  1. Tahniah buat kedua mempelai..semoga bahagia dunia dan akhirat..=)

    ReplyDelete
  2. Salam Chik Inn, nak rasa yg Chik Inn pula..........bila ya...hehe jgn marah......

    ReplyDelete
  3. selamat pengantin kepada nurul. semoga berbahagia kekal bersama. nak tengok nona mggu dpan

    ReplyDelete
  4. salam chik inn
    selamat pengantin baru buat nurul.sgt cantik dan manis sekali wajahnya

    ReplyDelete
  5. kita semua doakan kebahagiaan untuk mereka berdua

    ReplyDelete
  6. Tahniah buat pengantin. Cantik

    ReplyDelete
  7. tahniah..selamat pengantin baru jugak.. =)

    ReplyDelete
  8. dua pun sama cantik sama padan..seiras plak tu :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...