Ads by nuffnang

Wednesday, October 5, 2011

"Selamat Menunaikan Ibadah Haji..... Abby Fana......"

Tengahari tadi sahabat saya Abby Fana atau nama
sebenarnya Habsah Omar pengacara sambilan
Malaysia Hari Ini -MHI dan juga penyampai radio di
Sinar FM ke pejabat Primeworks Studio.

Kedatangannya adalah untuk berjumpa rakan rakan
dan memaklumkan keberangkatannya untuk menunaikan
haji bersama ahli keluarganya Isnin ini.

Lima tahun lalu, ketika saya ingin berangkat menunaikan
Haji ke Tanah Suci menjadi Tetamu Allah, Abby
sempat mendoakan pemergian saya dan ia berkumandang
di corong radio.

Berikutan saya bukannya "orang radio" yang boleh membuat
ucapan di angin lalu, di kesempatan ini saya mendoakan
agar Abby selamat berangkat dan kembali ke tanahair
dengan selamat.

Pesanan saya buat Abby mahupun jemaah lain,
jaga kesihatan dengan banyakkan minum air terutamanya
air zam zam....

Moga Abby dan keluarga mendapat Haji Mabrur.....

Ameen........

Selamat menunaikan Ibadah Haji sahabatku......

11 comments:

  1. InsyaAllah, mudah-mudahan...

    ~ OnDaStreet

    ReplyDelete
  2. Semga kak abby selamat & selamat selama berada di tanah suci. Moga dapat menunaikan ibadah dengan tenang.

    ReplyDelete
  3. semoga dipermudahkan segala urusan beliau di sana..

    ReplyDelete
  4. semuga abby mendapat haji yg mabrur dan balik sebagai orang baru...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah... semoga mendapat haji yg mabrur Kak Abby.

    ReplyDelete
  6. Semoga Abby dan keluarganya mendapat haji yang mabrur, InsyaAllah. Amin. :)

    ReplyDelete
  7. salam cik inn,

    mudahan abby dapt laksanakan ibadah degn sempurna dan mmperolehi haji mbrur..

    Doakan saya juga disana..Amin

    ReplyDelete
  8. minat dgn gaya pengacaraan abby....semoga terus dirahmati dan diberkati

    ReplyDelete
  9. askum wbt

    smoge d pemudahkn urusan Aby oleh Allah SWT
    smoge tenang barokah ibadah aby
    aamin Ya Kareem :D

    LAA ILLAHA ILLALLAH :o)

    ReplyDelete
  10. assalam...

    Dah pulang ke Kak abby?.mudah-mudahan selamat kembali ketanah air,dapat rahmat dan berkat dari Ilahi.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...