Ads by nuffnang

Wednesday, May 29, 2013

Teddy Bearku si Jojo.....

Entri hari ini nak kongsi koleksi terbaru
Teddy Bear saya....

Sejak kecil dulu sampai sekarang, saya ini
suka jugalah beli teddy bear atau soft toys...

Saja suka suka dan lazimnya selepas itu
saya beri pada anak buah mahupun
anak anak angkat saya.....

Ahad lepas anakbuah saya Adham
menghadiahkan saya satu teddy bear
sebesar diri saya....

Nak dokong pun tersiksa jiwa raga.....

Adham ada seorang rakan yang menjalankan
perniagaan menjual pelbagai teddy bear
yang harga jauh lebih murah daripada
biasa......

Saya bukanlah pegawai pemasarannya,
tapi dah ramailah sedara mara yang
dah buat tempahan....

Saksikan gelagat saya dengan Teddy Bear
yang saya gelar JoJo......


Jojo ni beratnya lebih 5 kilo....,.

Siap pakai vest TV3 lagi.....

Sama tinggi dengan saya.....


 

3 comments:

  1. Besarnya. Kalau sebesar itu, berapa harganya Chik Inn? :)

    ReplyDelete
  2. amboi2... besar lg dr akak bear tuh..boleh nyorok kt belakang bear tuh huhuhui

    http://misshamakeupstore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. besarnya Chik Inn..
    kalau saya dapat ni confirm berebut dengan anak2.. hehehe.. ;)
    berapa harganya ni Chik Inn..?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...