Ads by nuffnang

Saturday, March 10, 2012

'Tak ada rezeki balingan boling......."


Pagi tadi di Pusat Boling Wangsa Bowl, Wangsa Walk, berlangsung perlawanan boling persahabatan yang di anjurkan SME Bank dengan Media Prima.

Kami menghantar 11 pasukan terdiri daripada pelbagai jabatan dan begitu juga dengan SME Bank diwakili 11 pasukan.

Dah sememangnya bola tu bulat, kalau dah tak ada nasib, macam mana beri tumpuan kat pin boling tu kalau tak nak kena, memang tak kenalah.....

Lengan saya memang tak sembuh lagi, jadi balingan pun huru hara lah dan markah yang diperolehi pun menyedihkan.....

Dah tak ada rezeki buat pasukan kami yang terdiri dari Zahir, Zahed, Fadly dan saya....

Balingan mereka pun tak berapa menjadi....

Lima tempat teratas dapat hadiah wang tunai tau....

Dapat hadiah hamper aja kami...

Apapun....Alhamdulillah......

Musim cuti persekolahan bermula semalam, gunakan masa yang ada dengan perkara yang mengeratkan lagi masa dengan anak anak.

Boling antara riadah yang sesuai untuk dikongsi bersama ahli keluarga....


1 comment:

  1. Yang penting dapat terus memperatkan jalinan ukhwah. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...