Ads by nuffnang

Thursday, May 3, 2012

BORIA PWS......

Seperti yang rakan blogger sediamaklum,
saya memang gemar memakai baju kemeja.

Antara pilihan kemeja saya adalah yang cap kuda, cap unta
dan ranting kayu.

Harganya mungkin lebih sikit tapi bagi saya ia boleh dipakai
dalam jangkamasa yang lama kerana kualitinya yang baik.

Disamping itu cap ranting kayu itu sering juga memberi
tawaran istimewa kepada wargakerja Media Prima.

Maklumlah butiknya sebelah pejabat kami aja.

Nak jadikan cerita ramai juga rakan rakan di pejabat PWS
penggemar kepada jenama seperti yang saya pakai.

Nak jadikan cerita baru baru ini kebetulan kemeja yang saya
pakai sama dengan Zahan Rashid, pengacara MHI.

Rakan rakan dok mengusik kami sebagai gandingan
mantap Boria Primeworks Studio.

Tak kisahlah janji kami suka dengan kemeja yang kami
pakai.

Beberapa tahun lalu, kemeja yang saya pakai sama dengan
kemeja Zainal Ariffin Ismail, pengacara Misteri Nusantara,
dan turut menjadi usikan rakan rakan juga.

Saya rasa bukan saya aja yang pernah menerima situasi
begini, rakan rakan lain pun mungkin kebetulan memakai
baju yang sama dengan member lain atau mungkin juga
sama dengan bos.......


Masa sekolah dulu saya pernah menganggotai kumpulan Boria......

4 comments:

  1. Lawa la kemeja tu..
    Jenama "ranting kayu"?. Apa tu?

    ReplyDelete
  2. pB pun jenuh dok fikir jenama apa tu ???

    ReplyDelete
  3. jenama ranting kayu tu jenama timberland , ek ?

    ReplyDelete
  4. Salam Miss Mirror dan pB,

    Ya jenama ranting tu Timberland, Kuda adalah Polo dan Unta adalah Camel......

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...