Ads by nuffnang

Thursday, April 4, 2013

Bertemu penyanyi.....PadaMU Ku Bersujud.......

Lazimnya kalau rakan rakan membaca entri
coretan saya terdahulu, pasti terdengar lagu
PadaMU Ku Bersujud nyanyian penyanyi dari
negara seberang iaitu Afgan.

Tapi saya tak tahulah apa dah jadi dengan
blog saya kini sebab lagu terbabit tidak lagi
kedengaran.....

Nanti ada masa lapang saya akan cuba
perbaiki "setting" blog saya ini atau akan
meminta bantuan daripada yang pakar....

Tengahari tadi semasa ada perbincangan
seketika di bilik tamu studio B, tetiba
seorang remaja keluar dari studio setelah
menjadi tetamu Wanita Hari Ini - WHI.

Beberapa wargakerja Media Prima dok
sibuk bergambar dengan pemuda terbabit.

Justeru saya pun bertanyalah pada member
siapakah gerangan yang menjadi rebutan
untuk diabadikan potretnya.....

Rupanya remaja itu adalah Afgan....

Saya pun pada mulanya tak perasaan.....
tapi ambil jugalah kesempatan untuk
bergambar dengannya.....

Menghayati lirik lagu PadaMu Ku Bersujud
ternyata boleh bergenang airmata dibuatnya
 .......dan rasa terlalu kecilnya diri kita.....

"Ampuniku Ya Allah...
 yang sering melupakanMU..
 saat kau limpahkan kurniaMU...
 dalam sunyi aku bersujud....

 KAU tempatku meminta...
 KAU beriku bahagia...
 jadikan aku selamanya...
 hambaMU yang selalu bertakwa....."


Salam daripada Afgan buat peminatnya......

4 comments:

  1. Assalamualaikum,
    Alamakkkkkk! Bestnya!
    Comeynya dia!

    ReplyDelete
  2. ensem... sy pun suka lagunya, memang terasa lain masuk blog chik inn sejak lagu ni takde lagi di blog ini

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...