Ads by nuffnang

Sunday, February 20, 2011

"Kreatif atau mencari padah..."

Pagi ini pun ke Taman Lembah Kiara, untuk mengeluarkan
peluh lagi.

Nak "join" Tai Chi tak sempat kerana dah selesai sesi Tai Chi,
saya sampai lewat pukul 7.40 pagi.. 

Pukul 8 ada senamrorik tetapi saya tak larat nak serta
sebab pergerakan senamrobik agak pantas....mahu
pancit dibuatkan.....

Hampir sejam di taman, pergilah bersarapan di restoren
mamak di Taman Tun Dr Ismail.

Dah lama tak "pekena" roti sardin.

Sambil menunggu pesanan tiba, mata ni sukalah melihat
keadaan sekeliling.

Dan tetiba ada satu benda yang menarik perhatian.

Sempat saya rakam menggunakan telefon bimbit saya.

Dua dah rosak, satu lagi mahu rosak tak lama lagi.....

Apakah ini dinamakan kreatif atau mencari padah....????

Belum kena.....tak ambil kisah....kalau berlaku renjatan
letrik....??????

Bab kata Nabil Raja Lawak 2......"Lu fikirlah sendiri....."

7 comments:

  1. bahaya nih..

    ni namanya nak cari padah..

    ReplyDelete
  2. bab cucuk cucuk cam tu makcik pun ada buat, kalau dah cucuk, tariklah benda tu.kenapa pulak disempangnya cam tu.terlebih kreatif tu. cik inn sihat ke?

    ReplyDelete
  3. Hah...kedekut tokeh restoran ni...sanggup cucuk macam tu dari keluarkan duit sikit untuk menggantikan yang rosak....

    Kreatif yang bakal membawa padah....

    ReplyDelete
  4. Entah kenapa saya tak sukakan restoran mamak.....

    ReplyDelete
  5. ish..ish...tak sayang nyawa betullah depa ni..

    repair je lah..ape masaalahnya..

    ReplyDelete
  6. Salam,
    Ish! ish! Ish!
    sengaja tunggu bala namanya tu...

    ReplyDelete
  7. Memang menjadi lumrah manusia, belum kena kat batang hidung sendiri, buat tak kisah aja....
    InsyaAllah minggu depan kalau singgah ke restoren tu lagi, saya nak tenguk masih terlekat ke sudu plastik tu.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...