Ads by nuffnang

Saturday, February 26, 2011

Leka dengan "MindJolt Games".....

Hari ini dok kat umah main games kat FB (MindJolt Games) 
di samping membaca apa yang patut di akhbar.....

Sebenarnya bila main "games" memang melekakan......

Lebih lagi bila "games" yang sama turut menjadi pilihan
kengkawan lain berdasarkan nama mereka yang tertera
dengan jumlah yang tinggi....



Saya rasa ramai rakan blogger juga mempunyai
Facebook justeru pasti tidak ketinggalan main "games"
jika ada kelapangan waktu....

Saya pun tak mahu ketinggalan untuk mendapat markah
tinggi hinggakan mata pun jadi pedih tenguk pelbagai
warna warni dalam setiap "games".....

Akhirnya kepala pun pening dan tak tahu nak tulis entri
apa hari ini.....sekadar catatan pedih mata dan kepala
berdenyut....

6 comments:

  1. Assalam Mazlin,

    akak joined FB in early 2008. Gila main farmtown.. Sampaikan kalau hubby ajak kuar, berkira2 dgn games. Takat main 6 bulan je .now akak dah stop. Penat. rs buang masa.

    ReplyDelete
  2. Dah lama tak main games...dulu masa main memang syok..layan

    ReplyDelete
  3. Kak Yan,
    Saya bab main farmville tu tak berapa sangat sebab kena layan hari hari. Saya kalau layan pun yang di MintJolt Games, main terus dapat markah...

    Zmah,
    Dulu mula mula join FB memang layan betul lah games tapi kebelakangan ni tenguk kepada kelapangan masa dan mood.....

    ReplyDelete
  4. akak dah taubat tak main games dah...setiap kali lepas main...rasa cam nak muntah!!!!! mata dah tak tahan dgn skrin...agaknya..

    ReplyDelete
  5. Kpah,
    Sesekali main untuk lepaskan tension oklah, dulu saya boleh berjam jam menghadap sekarang ini dah kurang...main sekadar nak maintainkan nama dalam list aja.....itu pun kalau ada masa terluang....

    ReplyDelete
  6. saya belum mula main lagi chik inn...takut mula tak boleh berhenti pulak nanti

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...